Monday, June 1, 2009

Apartment...Ayam...

Ini apartment ayam aku...hehehe sapa nak sewa?...banyak kosong ni.... Baru letak jer dah ada penyewa dah....productive sungguh..hehehe... Reban and tempat bertelur ayam kampung aku. Kalau musim perayaan jer aku x cukup supply. Banyak demand la.. tp aku jual raw..ayam idup sapa nak beli boleh.. Ayam aku ni diternak secara alami x dak injection... tapi makan aku bagi ler..kang marah plak org kampung aku dek kerna ayam2 aku ni dok mintak makan kat depa.. Aku ingat nak kembangkan project ni..tengah kumpul dana ler ni... Mak aku bela aku tolong sediakan prasarana jer... Reban ni aku wat sendiri almaklumla..dok suruh adik aku wat setahun baru siap so..pendai2 ler aku wat. tempat bertelur ni pun aku sediakan bahan baru ler dia nak buat.. Tapi kalau sesiapa nak belajor cara aku wat reban ni...leh gak aku ajar...

No comments:

Post a Comment